محله ما

اجتماعی

محله ما

اجتماعی

چاق ترین گربه آلمان . . .

Miau! Ich bin Deutschlands dickster Kater  

 

میاو! من چاق ترین گربه آلمان هستم. چیکو (Chico ) شش سال سن و پانزده کیلو وزن دارد و تنها سرگرمی او خوردن میباشد.

او هر روز دوقوطی غذای گرم و یک کاسه غذای خشک به اضافه تنقلات میخورد که به همت صاحبش رژیم گرفته و ششصد گرم وزن کم کرده است .
نظرات 2 + ارسال نظر
سجاد چهارشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 17:28 http://animality.persianblog.ir


جالب بود حسین عزیز. متاسفانه باز هم تصاویر دیده نمیشن

نیکابان پنج‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 23:01 http://nikaban.blogfa.com/

ای جانم
چقدر خپله این جناب چیکو...
فکرکنم این سپندآقاخان ما اینطور که پیش میره در سالهای آینده یه چیزی مثل این آقای چیکو بشه!!!!!!!!!!!!
خیلی نگران چاقی ش هستم.. هر چی سعی میکنم با بازی کردن کمی بهش تحرک بدم... اصلا به خودش زحمت نمیده!!!

این روزا کمتر فرصت نتگردی دارم.. وقتی هم می یام که به دوستان خوبم سر بزنم گاهی مطالب خوبی از دستم میره..
خیلی حیف میشد اگه این جناب رو زیارت نمیکردم!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد